torsdag 13 januari 2011

Mustasch på Mustasch


Jag uppskattar en sjysst mustasch lika mycket som den näste, men mustasch på mustasch?

Inte lika bra. Blir lite för mycket 'kaka på kaka' för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar