Vem Är Din Pappa?
torsdag 13 januari 2011
Mustasch på Mustasch
Jag uppskattar en sjysst mustasch lika mycket som den näste, men mustasch på mustasch?
Inte lika bra. Blir lite för mycket 'kaka på kaka' för mig.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar